Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

26 iunie 2008

Azi miros un nou record :)

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 10:42

125 vizualizări până la ora 10 dimineaţa pe drumultaberei.wordpress.com. Azi cred că trec de 300. :D (LATER EDIT: Au fost 349.)

Harta cu zona Orizont se bucură de ceva succes, chiar dacă a trebuit să-mi simplific drastic procedura de lucru (ex: de la vreo 25 de straturi pe foaia de lucru, fiecare cu a mă-sii, a trebuit să le mixez până au rămas doar 6). Rezultă:
- mai uşoară desenare a planşelor
- o mai dificilă modificare a lor :(
- mare parte din informaţii s-au mutat în text
- s-a renunţat la pictograme, trasee transport, sensuri de mers, locuri de joacă şi o parte din schema de culori
- simplificare a textului până la nivel de informaţii strict necesare

Luna asta am deja în lucru 3 hărţi-unicat pt internetul nostru:
- harta traseelor de transport în comun RATB cu localizarea cât mai exactă a staţiilor şi traseelor (presimt că va trebui s-o modific curând, în funcţie de lucrările primăriei) şi indicaţii de mers către diferite puncte din Bucureşti…e ditamai tarlaua…alte hărţi prezintă doar traseele sau nu spun ce vehicule opresc în anumite staţii
- harta traseelor de transport în comun cu microbuze maxi-taxi (aici am sfeclit-o, că nu corespunde situaţia reală cu licenţele eliberate de PMB în 2006 şi anunţate pe site-ul lor)
- harta Brâncuşi-ului (aici tre’ să vorbesc la ADP, să verific situaţia numerotării, că 22 de blocuri situate pe 4 străzi au toate numerele pe o stradă)

Şi, peste vreo 2-3 luni vor mai fi 1-2 hărţi foarte mari:
- zona de la Favorit până la Piaţa Drumul Taberei
- zona de la str. Sibiu până la str. Braşov

Aştept comentarii şi propuneri. Măcar de data asta să fie mai mult de 5 fidele persoane care vin cu critici constructive şi propuneri.

12 comentarii

  1. Buna,
    Cred ca cel putin una dintre vizualizarile de ieri e a mea, stau in zona Orizont asa ca m-am uitat cu interes si la harta. Am dat din intamplare de site-ul asta si mi se pare foarte interesant, multumiri celui care a avut ideea. Sugestie: ar fi frumos sa fie undeva si tipurile de blocuri din cartier, poate si schite – pentru cei interesati de achizitionarea unui apartament in zona :)

    Comentariu prin Dana — 26 iunie 2008 @ 12:12

  2. Mulţumesc pt aprecieri. Eu sunt “tăticul” blog-ului, Jen e “mămica” cu ideea numărării bloggerilor din Drumul Taberei, şi mai avem ceva “unchi” în devenire. Familie mare, ce mai! :D

    Pt catalogarea particularităţilor imobilelor din cartier o să colaborăm cu o agenţie imobiliară (să vedem care se arată dispusă). Până atunci sper ca cititorii din zonele în care deja există hărţi, să ne spună în comentarii la articolele respective cum e la ei.

    Ideea ta e bună, mă gândesc s-o inserez într-o versiune a viitorului site.

    Comentariu prin Ionuţ — 26 iunie 2008 @ 13:35

  3. felicitari pt blog! foarte util
    un loc unde pot taia niste sticla exista in drumul taberei?

    Comentariu prin ionutz — 27 iunie 2008 @ 11:33

  4. Ma bucur ca ai gasit ideea buna. Fiecare cu ce-l doare, de fapt eu sunt in cautarea unui apartament in zona. In prezent stau intr-un bloc tip B si sunt interesata ce alte blocuri de 3-4 etaje mai sunt prin zona care se intinde de la Moghioros la HosiMIn (asta ca tot se discuta undeva de vechile denumiri – mi se par mai bune decat astea noi).
    Despre blocurile tip B pot sa va spun ca sunt cele de 4 etaje din caramida (din zona Orizont de exemplu), au doar apartamente de 2 si 3 camere cu balcoane tip logie. Camerele sunt micute si semidecomandate -inconvenient major dupa parerea mea. M-ar interesa daca are cineva informatii despre cum sunt blocurile tip P.

    Comentariu prin Dana — 27 iunie 2008 @ 11:34

  5. camerele sunt micute comparativ cu ce? eu stau intr-unul dintre blocurile de caramida si apartamentul este prnitre cele mai mari cu 3 camere pe care le-am vazut in bucuresti.

    cat despre semidecomandat, niciodata n-am tinut minte ce inseamna exact, dar apartamentul are un hol care inconjoara sufrageria… daca nu trebuie sa treci dintr-o camera in alta ca sa il parcurgi e decomandat, nu?

    Comentariu prin Jen — 27 iunie 2008 @ 13:52

  6. @ionutz: La parterul unui bloc dintre Romancierilor şi Frigocom (Albinuţa) e o geamgerie.

    @Dana: înseamnă că stai la blocurile vechi de pe la Poiana Mare. Blocurile P sunt mai spre Drumul Taberei 34. Din ce am apucat să văd trecând eu prin ele, nu ies cu nimic în evidenţă ca suprafaţă comparativ cu alte blocuri standard din Drumul Taberei. Suprafeţele sunt mici spre medii, iar cele în care am intrat erau semi (din sufragerie treceai în dormitor).

    PS: 349 DE VIZUALIZĂRI AM AVUT IERI. La mai multe! :)

    Comentariu prin Ionuţ — 27 iunie 2008 @ 14:56

  7. Jen, semidecomandat inseamna ca treci prin prima camera ca sa ajungi in cea de-a doua. Intr-adevar stau intr-unul din blocurile vechi de la Orizont iar la doua camere asezarea e cam asa: holul de la intrare da in bucatarie si sufragerie, din sufragerie intri in balcon pe de o parte si pe de alta parte in alt hol care da spre baie si dormitor. Auzisem ca blocurile tip P sunt decomandate dar se pare ca m-am inselat.

    Comentariu prin Dana — 27 iunie 2008 @ 15:36

  8. la 3 camere (ale mele :) ) din hol se poate intra in bucatarie, sufragerie, baie si cele 2 dormitoare. nu trebuie sa treci prin nici o camera ca sa ajungi in alta.

    Comentariu prin Jen — 27 iunie 2008 @ 17:13

  9. In primul rand felicitari pentru blog, mi se pare o idee excelenta si sustin un asemenea proiect!

    Intamplator, lucrez in domeniul imobiliar si m-ar bucura sa fiu util cu orice sfat oricui este interesat de informatii despre blocurile si tipurile de apartamente din Drumul Taberei!

    Comentariu prin nede1st — 27 iunie 2008 @ 20:35

  10. 1. definitie apartamente Drumul Taberei: mic, semidecomandat, inaite de 1977 (cu exceptii).
    2. semidecomandat ,pentru Drumul Taberei, inseamna trecere prin sufragerie pentru restul apartamentului.
    3. apartamentele in blocurile de tip P sunt toate decomandate.

    Comentariu prin DTI — 28 iunie 2008 @ 11:43

  11. Înseamnă că le-am văzut eu aiurea. Mulţumesc de informaţii. Cred că vă fac o vizită într-o zi, să discutăm nişte chestii. Aţi văzut că v-am menţionat în aprilie la harta cu Haiducului, nu? :)

    Comentariu prin Ionuţ — 28 iunie 2008 @ 19:20

  12. Am vazut din ziua publicarii si va multumesc (daca eu nu sunt interesat de Drumul Taberei atunci cine). In legatura cu vizita stabilim pe mail pentru ca sunt probleme mari cu timpul.
    Felicitari pentru proiect si sper sa aveti nervii si timpul necesar sa il duceti mai departe.

    Comentariu prin DTI — 28 iunie 2008 @ 22:36


Feed RSS pentru acest post.

The Rubric Theme. Bloguieşte pe WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

