Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

Rute de ieşire din Drumul Taberei cu maşina/taxi-ul

Filed under: Hărţi şi imagini aeriene — Ionuţ @ 22:44
Tags: , ,

Pe baza plimbărilor la pas şi a urmăririi câtorva taximetrişti ingenioşi, iată pt cei ce ajung în cartierul Drumul Taberei din Bucureşti câteva rute de ieşire din cartier, evitând cât mai mult aglomeraţia.

Schiţele se referă la zilele lucrătoare, ore de vârf pe sensul de ieşire. În week-end se pot alege orice variante, pe ruta clasică (marcată cu linii albastre) traseul Drumul Taberei – Centru durând circa 20 de minute. În timpul săptămânii drumul pe ruta clasică durează 40 minute – 2 ore.

Cu roşu sunt marcate rutele cele mai bune de ieşire. S-au ales cele 2 fundături ale cartierului – Valea Ialomiţei, respectiv Valea Argeşului şi o sigură ieşire către Centru – cea de la Răzoare. Unde au fost cunoscute s-au marcat şi semafoarele. Imaginile sunt editate pe baza hărţilor de pe Bucureşti.com.ro.

Din Valea Ialomiţei cotiţi stânga spre Bd. Timişoara. Nu folosiţi Valea Oltului deoarece se circulă pe o singură bandă şi se formează mereu ambuteiaje. Nu folosiţi Str. Drumul Taberei datorită ambuteiajelor de la parc.

Din Valea Argeşului ţineţi pe latura sudică a buclei Drumul Taberei către Bd. 1 Mai (fost Compozitorilor).

Dacă aţi ajuns pe Bd. Timişoara, ţineţi drept către Centru.

Dacă sunteţi pe Str. Braşov între Piaţa Drumul Taberei şi Plaza, luaţi-o pe breteaua de după semaforul pietonal de la jumătatea străzii (nemarcat pe schiţă), cotiţi dreapta înainte de blocul mare de pe colţul cu Plaza, o luaţi prin spatele lui şi apoi stânga până în Bd. Timişoara, unde faceţi dreapta. Această rută nu e menţionată pe hărţi! Aţi salvat astfel statul la semaforul de la Plaza, loc frecvent de blocaje.

Dacă sunteţi pe Str. Drumul Taberei, latura nordică, luaţi-o stînga la intersecţia cu Str. Sibiu (complex Favorit) până la Timişoara. Cozile pt ieşirea din cartier se întind deseori până aici şi dacă observaţi că e intersecţia blocată uneori e o idee bună uneori să faceţi stânga şi apoi dreapta, intrând pe bd. Timişoara Deşi deseori şi acest bulevard se blochează din acest punct, e totuşi mai drept şi mai rapid decât Drumul Taberei. Dacă intersecţia nu e blocată şi estimaţi că mai puteţi merge încă o staţie, ţineţi drept până înainte de intersecţia de la complexul Orizont. Pt detalii vedeţi schiţa următoare.

Dacă sunteţi pe Str. Drumul Taberei, latura sudică, ţineţi drept pe Bd. 1 Mai şi, în loc să o luaţi pe Str. Sibiu unde vă veţi bloca la semaforul de la Favorit, mergeţi pînă la următoarea stradă – Haiducului – cea cu hotelul MApN. E sens unic, nu ar trebui să aveţi probleme.

Dacă sunteţi pe Str. Drumul Taberei, latura sudică, şi doriţi să mergeţi spre Ghencea, în loc să cotiţi dreapta pe Str. Braşov şi să vă blocaţi în intersecţia din bucla tramvaiului 41, mergeţi drept pe Bd. 1 Mai şi intraţi pe Str. C-tin Titel Petrescu (sau chiar şi Vlădeasa, nemarcată aici).

Dacă sunteţi pe Bd. Timişoara, ţineţi drept către Centru.

Din Str. Drumul Taberei viraţi stînga pe Str. Mihaela Ruxandra Marcu ori începutul Bd. Vasile Milea şi apoi dreapta pe Bd. Timişoara

Cireaşa de pe tort: din Str. Drumul Taberei, chiar înainte de complexul Orizont e o mică trecere. Cotiţi stânga chiar pe lângă complex, Direcţia Taxe şi Impozite Sector 6 (se vede sus la etaj tabela electronică de informaţii) şi Poliţia Comunitară. După ce aţi trecut de complex, cotiţia dreapta pe lângă Şcoala 193 şi parcarea subterană. Aveţi mai multe opţiuni:
– traversaţi Str. M.R. Marcu, luaţi-o pe una dintre străzile cu nume de poieni, traversaţi începutul Bd. Vasile Milea şi ţineţi dreapta până la Str. Aviator Caranda pt a ieşi către Str. Drumul Sării sau primul semafor din bucla de la Răzoare.
– preferata mea (care vă salvează cel puţin 10 minute în zilele aglomerate) – stânga pe Str. M.R. Marcu, dreapta pe str. Poiana Câmpina, puţin stânga până după staţia de autobuz, imediat dreapta printre blocuri (intrarea nu e marcată pe hărţi), apoi prin stânga garajelor până la clădirea galbenă unde a fost Pagini Aurii. Acolo puţin stânga şi aţi ieşit în Bd. Timişoara aproape de intersecţia de la Răzoare. Aceasta e o rută cunoscută de anumiţi taximetrişti, dar multă lume nu o foloseşte, deşi i-ar scoate mai uşor din ambuteiaje.

ATENȚIE: e interzis virajul la stânga la ieșirea de pe Str. Poiana Câmpina.

1 comentariu

1. […] în trafic am prezentat deja aici. Atenţie la […]

Pingback de Câteva precizări la un comentariu… « Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei — 22 Iulie 2008 @ 17:57

RSS feed for comments on this post.