Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

12 Februarie 2008

Rezumat activitate – 12 februarie 2008

Filed under: Comunicări — Ionuţ @ 11:47
Tags: ,

Dragii mei,

Au trecut câteva zile de când Drumul Taberei are blog. Din cunoştinţele mele ar fi singura iniţiativa de acest gen din România. În alte ţări există bloguri dedicate unor zone restrânse, dar la noi nu am văzut aşa ceva pt un cartier sau o zonă a acestuia.

Au scris frumos despre noi Jen, Cristian Banu, Mihnea Dumitru şi C. Nimigean , cărora le mulţumesc pt ajutor şi aprecieri. Şi datorită lor am avut plăcuta surpriză ca în a 3-a zi de existenţă să fim pe locul 3 în topul blogurilor WordPress în limba română cu cea mai rapidă creştere. Ştiu că această performanţă nu se va mai repeta pt că nu-mi doresc creşteri rapide urmate de stagnări, ci lente dar constante.

top.jpg

Lăsând lauda la o parte, nu am reuşit publicarea în listă decât a 13 blogeri din Drumul Taberei, aici incluzându-mă şi pe mine. Pe o parte dintre ei îi cunoşteam, iar pe restul i-am găsit scotocind prin paginile lor. Mi se pare straniu că mulţi tineri din cartier evită să vorbească despre locurile în care convieţuim zilnic, deşi rata de penetrare a internetului e impresionantă.

Dintre proiectele pe care mi le propun pt următorii 2 ani, pe scurt:
– corecţii asupra hărţilor afişate până acum, conform cu realitatea de pe teren
– încărcarea unei hărţi din 1962 cu Drumul Taberei înainte de apariţia blocurilor (da, dragilor, când ne bătea porumbu-n geam, să vedeţi cum era atunci şi acum)
– hărţi pe zone cu numărul străzii şi al blocului, eventual şi codul poştal (va necesita multă muncă de teren, mers la pas şi notat adresele; aşa ceva există, dar costă sute de lei varianta tipărită de dimensiuni mari)
– fotografii cu ce are Drumul Taberei de oferit vizitatorilor (unii dintre voi aveţi aşa ceva, dar nu le împărtăşiţi cu alţii)
– site-uri şi adrese autorităţi locale
– hărţi cu obiective de interes public (policlinici, şcoli, creşe şi grădiniţe, biserici, etc.) cu localizarea lor exactă

Dacă aveţi propuneri, vă rog să le exprimaţi în scris şi vor fi luate în considerare. Deasemenea, cine doreşte să ajute la crearea unei baze de date comune despre Drumul Taberei (rămâne de discutat în ce formă), este invitat aici. Se caută colaboratori, pt că de unul singur o să dureze, iar site-ul va evolua foarte lent.

Pt că mi s-a propus, vă voi spune şi despre Adsense şi reclamele plătite: nu vor exista, cel puţin deocamdată. Vreau să fie un site dedicat informării publice. Pt a atinge acest deziderat, trebuie îmbunătăţită şi interfaţa, iar reclamele strică aspectul acesteia. Se caută şi propuneri de teme, eventual un header sugestiv.

Sper ca cu timpul acest site/blog să suplinească măcar în parte lipsa unui punct de informare stradal şi a unei organizaţii care să militeze pt evoluţia acest cartier.

3 comentarii

  1. Eu aş propune o wikipedia Dr. Taberei. Pot „sponsoriza” cu domeniu şi găzduire proiectul (or any other ideea people might think of).

    Comentariu de Cristian Banu — 12 Februarie 2008 @ 13:02

  2. Mulţumesc, Cristi, pt sugestie şi propunere.

    Drumul Taberei apare atât pe Wiki în limba română, cât şi pe cea în engleză. Diferenţa între ele e că Wiki în engleză e mult mai bine documentat, devenind astfel o sursă de inspiraţie.

    În cazul mutării în viitor pe un domeniu plătit, va trebui regândit tot conţinutul. Deocamdată mă limitez la crearea aici a unui conţinut bogat în informaţii şi atractiv.

    Mi-ar prinde bine şi puţin ajutor din partea „wordpreş-ilor” care au interfeţe interesante, pt că la mine e a 4-a zi de când aflu cum arată WordPress. Până zilele trecute n-am mai lucrat pe altă platformă de blog în afară de 360. Şi de aceea şi aspectul paginii este din păcate „sumbru”, cum l-a denumit Adina.

    Aştept propuneri despre ce trebuie schimbat.

    Comentariu de Ionuţ — 12 Februarie 2008 @ 20:02

  3. ma bag si eu. ce naiba, locuiesc in dr taberei din 78, e cartierul vietii mele🙂
    eu am scris despre dr taberei, incepusem chiar sa fac un ghid de supravietuit. Nu am nici o problema sa le corectam si mutam si aici, daca vrei🙂

    Comentariu de andreanum — 14 Februarie 2008 @ 14:06


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

