Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

7 Aprilie 2008

Hartă clădiri Drumul Taberei, partea a 3-a – Haiducului

Filed under: Hărţi şi imagini aeriene,Informaţii de uz general — Ionuţ @ 8:49
Tags: ,

A 3-a parte a hărţii cu clădirile din cartierul bucureştean Drumul Taberei este dedicată perimetrului cuprins între arterele Aleea Haiducului – Str. Sibiu. Aceasta este prima hartă desenată după noul design despre care vă voi vorbi într-un viitor articol. Ca de obicei, pentru vizualizare optimă şi descărcare faceţi click pe hartă.

Statistică:
– 2 blocuri de 4 etaje dotate cu 6 şi respectiv 36 garaje individuale subterane
– 23 de blocuri de 9, respectiv 10 etaje, dintre care unul cu adăpost antiaerian subteran
– 5 linii de troleibuz şi 5 de autobuz
– 3 staţii de transport în comun pe sensul spre Centru şi una în sens invers
– 1 staţie taxi cu 3 locuri
– 1 chioşc de bilete şi abonamente aparţinând Regiei Autonome de Transport Bucureşti, ce permite şi eliberarea noilor carduri RFID
– 1 complex hotelier aparţinând Ministerului Apărării
– 5 magazine mici gen „butic”
– 3 saloane de înfrumuseţare
– 2 cabinete stomatologice
– 1 spaţiu amenajat de joacă pentru copii
– 3 puncte de transformare a energiei electrice, aparţinând de Electrica SA

De reţinut că, deşi au intrarea şi pe Aleea Haiducului, toate blocurile din zonă de tip S14, H şi Z aparţin ca numerotare de latura sudică a Str. Sibiu sau de Bd. 1 Mai.

Mai jos detaliate după stradă şi număr imobilele de locuit:

Str. Drumul Taberei:
Nr. 15 – bl. A1, 2 scări
Nr. 17 – bl A2, o scară
Nr. 19 – bl. 2S14, o scară
Nr. 21 – bl. 1S14, o scară

– în acest bloc funcţionează agenţia imobiliară ce deţine site-ul www.drumultaberei.ro (deţinut iniţial de Connex-Vodafone)

Str. Sibiu:
Nr. 9 – bl. 3S14, o scară
Nr. 11- bl. 4S14, o scară
Nr. 13 – bl. Z18, o scară
Nr. 15 – bl. Z8, o scară
Nr. 17 – bl. Z5, o scară
Nr. 19 – bl. Z6, o scară
Nr. 21 – bl. Z7, o scară
Nr. 23-27 – bl. H1, 3 scări, 4 etaje

– dispune de 36 de garaje individuale subterane, câte 12 pentru fiecare scară, dispuse pe laturile vest şi est

Nr. 27A – bl. H5, o scară, 4 etaje

– dispune de 6 garaje individuale subterane dispuse pe latura estică

Nr. 29 – bl. Z9, o scară
Nr. 31 – bl. Z10, o scară
Nr. 33 – bl. Z11, o scară

– dispune de un adăpost antiaerian subteran marcat distinct pe faţada blocului

Nr. 35 – bl. Z12, o scară
Nr. 37 – bl. Z13, o scară
Nr. 39 – bl. Z14, o scară
Nr. 41 – bl. 15S14, o scară

Bd. 1 Mai (fost Compozitorilor):
Nr. 16 – bl. 16S14, o scară
Nr. 18 – bl. 17S14, o scară

Aleea Haiducului:
Nr. 1 – bl. A3, 2 scări
Nr. 3 – bl. A4, o scară
Nr. 5-7 – Complex hotelier „Haiducului”

– cu circuit închis

– aparţine de Ministerul Apărării

După cum am mai spus, acesta este noul design de hartă cu care se va lucra. Este mai bogat în amănunte, incluzând pictograme pentru spaţii comerciale, parcări şi utilităţi publice, linii de transport public, etc. Pentru dezvoltatorii programelor GPS cu opţiune pedestră (dar nu doar pentru ei), sunt detaliate şi aleile pietonale, trotuarele şi scurtăturile printre blocuri. S-a inclus şi legenda semnelor şi culorilor folosite, pentru o mai bună înţelegere.

Atât cât a fost posibil s-au afişat semnele de circulaţie existente în zonă. Arterele principale au fost considerate cele cu transport public în comun şi s-au marcat distinct. Celelalte străzi, chiar dacă sunt de aceeaşi mărime, s-au considerat artere de rang secundar.

Zona detaliată oferă posibilităţi de fugă în caz de ambuteiaje, prin joncţiuni între Str. Sibiu şi Aleea Haiducului, cu acordarea priorităţii la ieşirea de pe Aleea Haiducului. Sensul de mers pe Aleea Haiducului este dinspre Bd. 1 Mai către Str. Drumul Taberei.

Deoarece omul este supus greşelii, vă rog să-mi comunicaţi orice greşeală pe care o sesizaţi. Voi verifica personal pe teren situaţia şi voi face corecţiile necesare. Potrivit statisticilor WordPress până acum există o rată de vizitare cuprinsă între 40 şi 260 de vizualizări zilnice ale acestui site (cu o medie constantă de 100-150 de vizitatori zilnici chiar şi atunci când nu există articole noi), aşa că vă rog să postaţi mai jos comentariile voastre, criticile şi observaţiile pertinente sau orice completare credeţi de cuviinţă.

Vă mulţumesc anticipat!

I.

3 comentarii

  1. salut, fratioare, dupa o indelungata pauza de 3 saptamani.

    dupa cum tiam ramas dator, iti expun critica visavi de harta cu haiducului

    – aspect general: prea imbacsita, aglomerata, incarcata.
    propun sa o spargi in 3,4 harti specializate: de transport, de ratb, de semne circulatie.

    – legenda , adica semnele. am semne alternative😀 de exemplu in loc de coafor eu am vazut un dragon.
    statia de ratb se confunda cu chioscu de bilete.

    hm, pe moment cam atat, fara sa exagerez.

    ah, inca un aspect, DEVASTATOR, la care mam gandit zilele trecute.

    nu stiu daca termenii de imagine bitmap sau vectoriala iti spun ceva.
    ideea e ca hartile astea pe care tu(as zice noi, dar nu e cinstit) le faci sunt bitmap. adica nu se pot mari. doar micsora.
    o sa zici ca sunt suficient de mari.
    formatu vectorial permite redimensionarea dupa gust, si la orice dimensiune nu apare imaginea cu patratele.

    o sa mai cuget.
    cat atat despre asta.
    nu vreau sa inchid doar cu multa critica.

    este o munca de hercule ce faci, iti repet, nu as putea sa fac desenele alea in felu cum faci tu
    ai rabdare multa, altfel numi explic😀
    .

    Comentariu de janet — 21 Aprilie 2008 @ 21:09

  2. Salut!
    Harta mare nu va cuprinde magazine şi alte coteţe, ci doar străzi cu numerele lor, denumire clădiri, obiective importante, rute RATB…şi cam atât. „Ghiveciul” va rămâne apanajul hărţilor mici. Pe site-ul final harta mare va fi în Flash. Şi interactivă! Prietenii ştiu de ce!😉
    Cu unele semne nu am nimerit-o chiar 100%. De exemplu la magazine am fost întrebat dacă ăla e metrou. :)) Dar pt dinţari şi coaforul stilizat am primit laude.😀
    De mărit nu am avut nevoie. Şi aşa imaginile depăşesc dimensiunile unui monitor de calculator la rezoluţia lor nativă. Eu mi le-am pus pe telefon şi am avut surpriza să-mi refuze mărirea lor pe motiv că…sunt prea mari. :p
    Mulţumesc de obiecţii.
    I

    Comentariu de Ionuţ — 21 Aprilie 2008 @ 23:19

  3. din ce an sunt Z-urile? si daca se poate un post cu anii de constructie la toate blocurile . m-ar interesa foarte tare?

    Comentariu de florin — 6 Aprilie 2009 @ 11:58


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: