Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

8 Aprilie 2008

Anunţ – posibilitate publicare articole

Filed under: Comunicări — Ionuţ @ 15:12
Tags:

Am fost abordat în câteva rânduri (ultima dată astăzi) privind posibilitatea publicării diverselor materiale (imagini, ştiri, hărţi proprii) de către diverşi cititori.

Doresc să reamintesc tuturor pe această cale că acesta este un blog/site public. Îmi aparţine doar în calitate de administrator al său, dar oricine e liber nu doar să se folosească în mod gratuit de informaţiile şi hărţile publicate aici, dar şi să-şi publice propriile creaţii.

În acest sens aveţi 2 opţiuni:
1. Îmi trimiteţi materialele însoţite eventual de o adresă validă de e-mail sau a site-ului personal, astfel încât lumea să vă poată contacta. Le voi publica eu pt voi, cu textul vostru, menţionându-vă ca autori.
2. Vă exprimaţi dorinţa să scrieţi propriul articol pe site-ul acesta. Pt aceasta vă alegeţi un nume decent sub care veţi publica, iar eu voi seta site-ul să puteţi deveni colaboratori. În cazul în care vor exista cereri reale în acest sens şi nu doar sugestii, vă voi da mai multe detalii.

Pt orice alt fel de comunicări folosiţi cu încredere şi adresa de e-mail oficială: drumultaberei@yahoo.com

I.

Blog la WordPress.com.

