Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

7 Mai 2008

Alte promisiuni electorale

Filed under: Informaţii de uz general,Lucrări — Ionuţ @ 16:44

Credeaţi că numai Antonel Tănase încearcă atragerea electoratului din Drumul Taberei?

Cităm din „Angajamentul” lui Vasile Blaga, candidat PD-L la Primăria Capitalei:
– Aprilie 2011 – Pasajul Drumul Taberei – Răzoare (singura modernizare în rondul ăla este sensul giratoriu; înainte să-l amenajeze şoferii se urcau unii peste alţii ca vitele, dar acum îi ghidează pe fiecare în parte)
– Iunie 2011 – lărgirea Bd. Timişoara (unde?)
– Noiembrie 2011 – lărgirea Prelungirea Ghencea (la fel: taie din blocuri ca să aibă loc şi de trotuare?)
– Mai 2012 – Magistrala 5 Metrou, tronsonul Drumul Taberei – Eroilor (bla, bla, bla… nu ziceau că prin 2014 e gata, acum l-au devansat?)
– parcări de suprafaţă (de reabilitarea celor subterane de la Orizont, Favorit, Drumeţul şi Compasului nu zice nimic…poate pt că sunt atribuite Dalli-ului Elenei Udrea?)

Mda… Om trăi şi om vedea. Deşi eu până nu văd nu cred. Eu nu înţeleg, astea sunt termenele de finalizare sau de început? Iar lucrările vor fi făcute tot cu firmele partidului, astea care se tot lungesc cu lucrările în Capitală?

2 comentarii

  1. imi pare rau, dar orice stire cu metroul nu imi mai poate cauza decat un ras a paguba… daca avem macar O statie in urmatorii 4 ani o sa fie mare lucru.

    dar am o nedumerire: care parcari subterane?

    Comentariu de Jen — 9 Mai 2008 @ 10:33

  2. Avem câteva parcări mari subterane în Drumul Taberei, asemănătoare celei de la Obor şi de la Universitate.

    La Orizont e intrarea între complexul comercial şi Şcoala 193.

    La Favorit este în spatele restaurantului de lângă fostul cinematograf. Unii spun că ar comunica cu parcarea subterană de la Orizont. Nu am verificat, deci nu ştiu dacă e şi adevărat.

    La Drumeţului e pe lângă complexul comercial, în stânga.

    La Compasului e în spatele complexului comercial, pe latura dinspre Str. Sănduleşti.

    Cât priveşte afirmaţia că ar fi în custodia Dalli Exim SA, acum câţiva ani am făcut o hartă cu poziţionarea acestor parcări pt forumul Transira.ro. Atunci am aflat că această firmă controversată le administrează. Detalii pe site-ul Dalli: http://www.dalli.ro/p3.php împreună cu hărţile amplasamentelor.

    Menţiune: adresele sunt trecute tot acolo, dar la cea de la Orizont e Str. Drumul Taberei 18 (adresa Complexului Comercial Orizont). La celelalte nu am verificat numerotarea.

    Comentariu de Ionuţ — 9 Mai 2008 @ 11:04


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

