Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

8 Mai 2008

Dl. Poteraş nu poate de grija blogului nostru

Filed under: Comunicări — Ionuţ @ 17:47

Din statistică aflu că s-au primit vizite de pe blogul dlui Cristian Poteraş, actual primar al Sectorului 6, candidat PD-L la următoarele alegeri. Cum nu am comentat până acum nimic pe aşa-zisul blog al dlui Poteraş ca să am vreun link acolo, m-am dus să văd despre ce e vorba. Şi iată ce am aflat…

După ce s-a luat de Zoso că l-a criticat, şi după ce Zoso i-a răspuns într-un mod foarte civilizat, echidistant şi la obiect, arătându-i că nu a făcut mare lucru din ce s-a lăudat, dlui Poteraş i-a căşunat acum pe noi. Prin urmare, în articolul numit „Pe gheaţă subţire” (titlu foarte interpretabil), dl Poteraş sau un membru al staffului dânsului, iritat probabil de faptul că nu-l ridicăm în slăvi pe acest blog şi îl criticăm, scrie următoarea frază cu dus-întors (iarăşi, foarte interpretabilă):

„Lansez un apel pentru părerile dumneavoastră, ca şi locuitori ai Sectorului 6, şi în special celor de pe blogul Drumul Taberei, un minunat proiect de responsabilitate civică.”

Eu am un defect. Când cineva mă laudă sau mă perie, mai ales pe internet, privesc situaţia circumspect. Şi înainte de-a mă uda tot de emoţie, mă întreb în ce context apare acea laudă. Iar mie aici, ţinând cont că nu am avut nici un proiect prin care să facem din Drumul Taberei vreun Manhattan, îmi miroase a ironie fină. Şi când ironia poate depăşi anumite limite, mă irit şi devin paranoic. Şi ce mă irită aici e expresia „un minunat proiect de responsabilitate civică”.

Aşa că, dle Poteraş, dacă dvs sau alţi candidaţi nu aveţi loc de noi, spuneţi-ne şi rezolvăm problema în felul nostru. Adică vom avea un motiv în plus să nu vă votăm. Simplu şi civilizat, fără dat la gioale.

Apropos: de ce sunt 2 linkuri către blogul acesta? Treaba cu webcamurile era măreţul şi minunat proiect?

PS: dintr-o regretabilă eroare în locul link-ului către articolul „Pe gheaţă subţire” al candidatului Cristian Poteraş a fost link-ul către articolul lui Zoso. S-a corectat, astfel încât acum puteţi da click ca să vedeţi articolul dlui Poteraş.

4 comentarii

  1. eu nu l-am votat si nici nu am sa-l votez vreodata pe acest individ.

    Comentariu de andreanum — 9 Mai 2008 @ 14:53

  2. Ma aflam la gala de premiere B-EST, majoritatea celor din sala fiind fie oameni de arta, fie fanii acestora. Langa mine Lorena Lupu (scriitoare), la un scaun mai incolo Nae Caramfil(regizor), un pic mai in fata era Rutger Hauer, mai la stanga Liviu Ciulei(castigator Cannes) si multi, multi alti oameni importanti la nivel artistic. Fix in spatele meu statea Poteras. La un moment dat primariei sectorului 6 i s-a multumit pentru ajutor. Tovarasul s-a dus pe scena a baiguit cateva cuvinte si nu a ratat ocazia de a se face de cacao si a aruncat si o fraza sau doua, asa, de campanie electorala. Cum sa faci asa ceva!? Dincolo de faptul ca a fost total ineficient, intrucat nu numai ca este un lucru stiut ca majoritatea artistilor sunt apolitici, care erau sansele ca in sala sa fie prea multi din sectorul 6? As putea sa zic mai multe, dar sunt deja evidente, cred eu…

    Comentariu de DOOMy — 11 Mai 2008 @ 11:15

  3. :)) Lorena Lupu nu locuieşte în sectorul 6, Rutger Hauer nici atât, Caramfil şi Ciulei nu ştiu. Destui artişti fac politică, iertaţi-mă că vă contrazic. Mulţi regizori sunt înregimentaţi pe la diverse partide sau ONG-uri, dar nu asta e important, pt că aici nu dezbatem această chestiune (pe care o lăsăm în seama celor care ştiu mai bine a cuvânta pe aceste teme).

    Important e: ce treabă avea Poteraş cu B-EST-ul? Am căutat pe b-est.ro şi nu am găsit nici una dintre manifestări ca fiind susţinută în Sectorul 6.

    Apoi: mulţi candidaţi şi-au început campania electorală cu mult înainte de startul legal. Un exemplu ar fi în Sectorul 4 „Piedone”, unde încă de acum 2 luni se găseau la magazine pungi cu corpolentul candidat. Care, între noi fie vorba, nu a făcut la 6 decât să hingherească ţăranii şi ne-ţăranii prin pieţe cu televiziunile după el (că singur nu dădea bine la imagine). Crede cumva că va face mai mult la Sectorul 4?

    Ăştia sunt, cu ăştia defilăm! Păcat că nu există încă alternative la „dinozauri”.

    Comentariu de Ionuţ — 11 Mai 2008 @ 18:19

  4. Doomy , ce poti sa te astepti de la un incult cum e poteras … a stat 3 ani si 11 luni imbracat in costumu` cu buzunare pana la genunchi si cu o luna inainte de alegeri a inceput sa puna copaci ( care btw au fost achizitionati cu … da … 1000e / buc ) si gazon de 100e / m2 care a fost pus peste teren care nu a fost pregatit inainte si peste 1-2 luni se usuca ! … a umplut sectorul cu 3 panouri la fiecare 100m …. baga agende! in cutiile cu scrisori etc etc …. se vede ca e disperat ca daca nu castiga inca un mandat il salta baietii de la DNA , ca si asa are vreo 4 dosare acolo …

    Cu asa baieti care ne conduc … mai bine ne facem bagaju` si plecam in …. de aici.

    Comentariu de Alin Ionescu — 19 Mai 2008 @ 14:45


RSS feed for comments on this post.

Blog la WordPress.com.

