Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

16 Iunie 2008

Am fost la Diverta din Plaza…

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 22:38

…să-mi fac un tricou cu scris pe el. 4 cuvinte vreau, nu mai multe. Săptămâna trecută aveau defectă maşina care tăia literele. Astăzi am sunat la ei şi mi-au zis că s-a reparat. Aşa că m-am oprit în această seară la ei. Cruntă dezamăgire!

Maşina se reparase dimineaţă, dar nici până seara nu se instalase softul care s-o facă funcţională. Desigur, tipul cu care vorbisem la telefon uitase să-mi spună asta. Am zis „ok, daţi-mi un tricou roşu măsura XL, că merg eu şi-l fac în altă parte”. Şi atâta s-au moşmondit, şi atâta s-au foit, şi atâta au studiat lista de preţuri pe toate părţile, şi s-au întrebat unul pe altul dacă maşina e defectă sau nu, şi atâta s-au învârtit haotic prin ţarcul ăla în care sunt puşi… Pt un amărât de tricou am stat vreo 20 de minute. Erau la ei acolo 2 operatori şi încă vreo 5 persoane care n-aveau treabă cu Diverta, dar erau băgaţi la coteţul lor. Cred că se fofilau de la alte îndatoriri.

Ăştia sunt genul de lucrători comerciali ce se miră că le intră lumea în magazin şi mai are şi tupeul să cumpere pe deasupra! Nu facem noi treabă cu astfel de oameni…

În cazul în care întâmpinaţi dificultăţi în colaborarea cu angajaţii Diverta, o idee ar fi să le faceţi o reclamaţie aici.

Blog la WordPress.com.

