Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

21 Iunie 2008

Expoziţie de crocozauri la Plaza

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 14:36

Nu căutaţi în dicţionar! Expoziţia este despre „monştrii marini”. Eu personal din ei n-am recunoscut decât rechinul (lângă care se pozează toţi) şi sepia. Iar alţii neduşi pe la Antipa, poate doar rechinul, că l-au văzut la TV.

Şi tocmai când mă pregăteam să critic într-un mail Plaza că a trecut o săptămână şi nu au pus şi ei câte o etichetă la fiecare exponat, chiar să aducă a expoziţie, au început timid să pună câte un afiş cu animalul respectiv. Dar nu cu toate 14, că hârtia-i scumpă.

1 comentariu

  1. Nici eu nu stiu cum arata sepia, in schimb ma pot lauda ca stiu de gust are. Am vazut si eu crocozaurii si mi-au placut

    Comentariu de Dana — 28 Iunie 2008 @ 22:32


RSS feed for comments on this post.

Blog la WordPress.com.

