Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

30 Iunie 2008

Lista cu bloggeri din Drumul Taberei rămâne deschisă

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 17:57

Lista începută de Jen pe blogul ei şi dezvoltată aici de mine se îmbogăţeşte azi cu un nou membru: Raluca Enescu (cu ambele bloguri). O puteţi regăsi în blogroll-ul din partea dreaptă a paginii, lista cu bloggeri de cartier.

Pe de altă parte majoritatea celor din listă sunt descoperiţi de mine, căutând prin bloguri date despre ei. Mi se pare o idee bună să vă popularizaţi blogurile; în fond nu le ţineţi doar ca să le citiţi numai voi şi câţiva cunoscuţi. Am trecut în listă toate blogurile deţinute de diverse persoane, unele dintre ele fiind chiar bloguri profesionale, educaţionale, culturale şi politice, nu doar de pălăvrăgeală. Unii dintre bloggerii menţionaţi în listă fac treabă bună cu ce scriu ei acolo, personal apreciindu-i de fiecare dată când reuşesc să intru să citesc ceva la ei (păcat că unii nu scriu mai des).

Aşa că lista rămâne deschisă. Care sunteţi interesaţi să figuraţi în cea mai extinsă listă cu bloggeri ce locuiesc în cartierul Drumul Taberei, lăsaţi aici un mesaj cu adresa blog-ului vostru, şi eu îl voi trece în listă după o mică verificare. Îmi pare rău, dar lista se adresează strict locuitorilor cartierului, pt a ajuta la popularizarea şi promovarea acestora (de altfel aceasta este şi ideea de la care s-a plecat la înfiinţarea acestui blog).

PS: azi mai spargem un record – bariera de 350 de vizite/zi. Până la sfârşitul zilei vor fi circa 400.😉

12 comentarii

  1. Saru’ mana de link😉

    Comentariu de Raluca Hippie — 1 Iulie 2008 @ 14:32

  2. Să creşti mare…în număr de vizitatori…😉

    Comentariu de Ionuţ — 1 Iulie 2008 @ 14:55

  3. no message🙂

    Comentariu de silvia noir — 2 Iulie 2008 @ 23:45

  4. Adică?

    Comentariu de Ionuţ — 3 Iulie 2008 @ 12:21

  5. sunt si eu pe aici🙂

    Comentariu de Andra — 3 Iulie 2008 @ 16:06

  6. Să ne trăieşti!😉 Te-am trecut la catastif.

    Comentariu de Ionuţ — 3 Iulie 2008 @ 18:06

  7. Si eu sunt din Dr. Taberei😛

    Comentariu de Kittutza — 16 Iulie 2008 @ 21:38

  8. Nu zău?😀 Scuze, de tine uitasem, deşi ţi-ai mai arătat o dată bretonu’ pe 360.🙂 Gata, te trece tata la catastif.😉

    Comentariu de Ionuţ — 17 Iulie 2008 @ 9:28

  9. Si eu sunt tot din Dr. Taberei. Zona Drumetu’ mai exact.

    Comentariu de adineloo — 14 August 2008 @ 14:31

  10. azi am primit o veste proasta si m-am apucat sa caut pe internet un centru de servicii de copiere in cartier – asa am aflat de lista de bloggeri din Drumul Taberei
    super idee -felicitari!
    sa ma prezint: http://philean.wordpress.com si http://leanromania.wordpress.com
    Drept este ca nu scriu despre cartier, ci despre mine si ce imi place sa fac …
    Si nici nu mi-am pus pina acum problema ca apartin unei comunitati – cartierul!
    Dar sa fim sanatosi si sa ne faca placere ceea ce facem!

    PS – stie cineva pe cineva in zona, care ar putea sa printeze vreo 2000 de pagini pina luni dimineata?

    Comentariu de philean — 12 Februarie 2009 @ 19:21

  11. Count me in!

    atitudini.wordpress.com

    Comentariu de atitudini — 18 Februarie 2009 @ 23:09

  12. Si eu:
    http://independenta.wordpress.com/

    Comentariu de cldumitrescu — 13 Martie 2009 @ 17:50


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

