Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

2 Iulie 2008

„Brâncuşi Residence” are ca termen de finalizare 2010

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 19:42

Despre zona din dreapta Ansamblului ANL Brâncuşi am auzit multe zvonuri. Ba că se va construi un parc echivalent cu cel de la Moghioroş, ba că se va construi Str. Prelungirea Valea Ialomiţei, iar terminalul de troleibuze se va muta în spatele Brâncuşi-ului, ba că se vor înfiinţa şcoli şi grădiniţe…

Recent vis-a-vis de geamul meu a răsărit un nou proiect imobiliar: Brâncuşi Residence. Este vorba de 6 corpuri de clădire, pe nivel 2S+D+P+10E, cu destinaţie de locuinţe de tip garsonieră, apartament 2 camere, apartament 3 camere şi 3 camere duplex, precum şi spaţii comerciale.

Pe pe site-ul oficial al proiectului, brancusi-residence.ro, am cules câteva schiţe ale proiectului la care adaug câteva comentarii personale.

Photobucket

Photobucket

Din imaginea asta nu reiese pe unde s-au cocoţat locatarii respectivi pe terasa asta aşa frumos amenajată, care chipurile va fi amenajată cu duşuri şi grupuri sanitare:

Photobucket

Plan garsonieră:

Photobucket

Plan apartament 2 camere:

Photobucket

Plan apartament 3 camere:

Photobucket

Plan apartament 3 camere duplex:

Photobucket

Pe site găsim câteva amănunte interesante (dar pt moment şi fanteziste) referitoare la viitorul zonei prin prisma Primăriei Sector 6:
– Str. Prelungirea Valea Ialomiţei va avea câte 2 benzi pe sens (cum are acum Str. Valea Ialomiţei, iar o bandă e blocată de maşinile parcate lângă actualul terminal de troleibuze)
– zona se vrea a fi „unitară şi cu străzi largi amenajate”… largi cât Str. Valea Oltului?
– viitor drum expres (?!)
– PS6 va amenaja un parc de circa 5 hectare (cum îl tot amenajează de ani de zile, că se apucaseră de proiectul de vile de lângă Brâncuşi şi au constatat că nu expropriaseră terenurile de acolo)

Proiectul va fi gata chipurile în toamna lui 2009 şi nu oricum, ci integral (oare ce-o însemna asta?), conform site-ului.

Photobucket

Panoul amplasat la locaţie spune însă cu totul altceva: primăvara lui 2010.

Photobucket

Dar ce, lauda-i pe bani? Mai ales că dezvoltatorul anunţă că proiectul se află „în mijlocul unei oaze de verdeaţă”. Domnilor, eu stau vis-a-vis, şi-n afară de boscheţi şi şantiere abandonate, aurolaci şi maidanezi, nu am văzut nici o oază de verdeaţă!

Pe acestă pagină găsiţi mai multe amănunte despre dotările blocurilor. Locul de parcare subteran va costa 15.000 euro, iar clădirile vor rezista la seisme de 7-8 grade pe scara Richter (le verificăm la primul cutremur mare?😀 ).

PS: nu mă-ntrebaţi de unde e privit proiectul, dinspre ce stradă, că n-am reuşit să-mi dau seama.

17 comentarii

  1. boschetii sunt verzi, nu? gata oaza!

    Comentariu de Jen — 3 Iulie 2008 @ 12:03

  2. …firma aia de ne face blocuri n-are bani de un site ca lumea? pana si eu as photoshopui o imagine mai buna decat ce au ei pe prima pagina.

    Comentariu de Jen — 3 Iulie 2008 @ 12:04

  3. Astia cred ca au luat imaginile din vreun joc gen sim city 2000. Noi inca nu suntem pregatiti pentru chestii asa SFiste. Daca acum 5-6 ani eram cu vreo 50 de ani in urma fata de americani, acum cand nu prea s-a schimbat nimic, oare cu cati ani in urma suntem? O sa mai treaca mult pana efectele si prejudecatile cauzate de comunism or sa dispara. Probabil atunci vom vedea si planurile primariilor finalizate la timp.

    Comentariu de Andreea — 3 Iulie 2008 @ 12:30

  4. de pe terasa aia frumoasa cred ca se vede cimitirul ca-n palma. Nu m-as muta acolo, cred ca intr-o dimineata de luni cand ajungi la favorit zici ca esti deja in centru😛

    Comentariu de Handrews — 3 Iulie 2008 @ 13:35

  5. […] — Ionuţ @ 17:51 Dintr-o eroare ce nu-mi aparţine pozele de la articolul despre Brâncuşi Residence au fost compromise la o editare, rămânând doar link-ul, calea către ele, dar nu şi miniaturile […]

    Pingback de Erată la articolul despre Brâncuşi Residence « Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei — 3 Iulie 2008 @ 17:51

  6. e adevarat?? ar fi frumos!

    Comentariu de windwhisperer — 7 Iulie 2008 @ 17:54

  7. […] under: Comunicări, Informaţii de uz general, Lucrări — Ionuţ @ 22:55 Între viitorul Brâncuşi Residence şi Complexul Flipper s-a început lucrul la un nou proiect imobiliar: un ansamblu de 3 tronsoane […]

    Pingback de Proiect imobiliar lângă Complexul Flipper « Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei — 8 Iulie 2008 @ 22:55

  8. [ Mesaj şters. Citiţi REGULAMENTUL! ]

    Comentariu de vasile — 4 August 2008 @ 21:28

  9. Dle Vasile, (care după adresa de e-mail păreţi om serios), mă forţaţi să vă şterg comentariile de aici şi de la celălalt articol pt spam şi limbaj de puştan agitator. Recitiţi, vă rog, REGULAMENTUL.
    Dacă aveţi informaţii despre Brâncuşi Residence (să înţeleg că sunteţi unul din muncitorii neplătiţi), vă aşteptăm aici cu un ton civilizat şi pertinent.
    Cât despre muncitorul (1, nu 2) care a murit în urma accidentului de muncă sau dacă nu sunteţi mulţumit de măsurile ce ţin de siguranţa muncii, vă puteţi adresa ITM, care deja a făcut o anchetă.

    Comentariu de Ionuţ — 12 August 2008 @ 11:37

  10. [ Mesaj şters. Citiţi REGULAMENTUL! ]

    Comentariu de vasile — 13 August 2008 @ 12:41

  11. [ Mesaj şters. Citiţi REGULAMENTUL! ]

    Comentariu de vasile — 13 August 2008 @ 12:52

  12. Dle Vasile, deja aveţi câteva mesaje spam pe acest blog. Nu numărul lor este deranjant, cât tonul discuţiei. Nu mă interesează poveşti otv-iste de alcov cu fetele respectivului domn.
    Ca urmare mă văd nevoit nu doar să vă şterg comentariile, ci şi să vă adaug la lista cu adrese de spam. Mi-a părut bine de cunoştinţă.

    Comentariu de Ionuţ — 13 August 2008 @ 15:18

  13. am auzit ca au oprit constructia din cauza blocajului financiar international.asta e bine pt toata lumea .o sa fie apartamente mai ieftine .nu se putea ca un apt in bucuresti sa coste cit o casa in miami..era logic

    Comentariu de lucian — 5 Octombrie 2008 @ 16:09

  14. cred ca au dat faliment.eu am dat 78 000 euro avans .au oprit lucrarile.acum cu banii astia as fi putut sa mi cumapr un apartament cu 3 camere gata facut.cea mai mare teapa

    Comentariu de serban — 22 Noiembrie 2008 @ 15:00

  15. Am fost la o vizionare saptamana trecuta si mi-a placut foarte tare tipul A de apartament.M-am sfatuit si cu sotul meu si maine mergem sa-l rezervam.Zona mi se pare foarte buna.Este o zona de tineret in plina dezvoltare.In cativa ani pretul apartamentului va creste mult datorita incadrarii zonale.

    Comentariu de delia — 17 August 2009 @ 16:03

  16. Super.Mi-a zis si mie mami de Brancusi, ca a fost sa vada un apartament pt mine.Cred k ma duc si eu sambata sa vad despre ce e vorba si poate ma hotarasc in sfarsit ca imi caut de mult timp un apartament modern la un pret modest.

    Comentariu de anduta — 17 August 2009 @ 16:15


RSS feed for comments on this post.

Blog la WordPress.com.

