Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

22 Iulie 2008

Lucrările de pe Str. Valea Oltului încep româneşte

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 8:19

Deşi lucrările de „reabilitare” a Str. Valea Oltului, porţiunea cuprinsă între Bd. Timişoara şi Str. Valea Argeşului, trebuiau să înceapă de ieri, deabia în această dimineaţă s-a făcut o tentativă de închidere a străzii.

Lipsa de coordonare şi lejeritatea lucrătorilor au făcut ca mai multe maşini să forţeze totuşi singurul baraj existent (deşi ar trebui să fie cel puţin 3), amplasat la intersecţia cu Str. Valea Ialomiţei. Unii şoferi au preferat să facă scandal, pe principiul „cum aţi închis voi strada, dacă eu mă plimb deja pe ea”, dar chiar şi fără înjurături traficul pe Str. Valea Oltului era destul de lejer, ca într-o zi de duminică.

Eu mă întreb despre ce reabilitări va fi vorba, ţinând cont că este o arteră importantă, ce nu poate fi momentan închisă complet.

În plus, după ce Dan mi-a zis de lucrare, am căutat pe Graficul Lucrărilor din 2008 de pe site-ul Primăriei Capitalei, dar nu am găsit nimic despre această „reabilitare”.

Ce termen vag – „lucrări de reabilitare”. Nici nu ştii ce se „reabilitează”!

Preconizate a se încheia pe 21 august (zău?!), lucrările au şi un avantaj inedit: îmi vor permite să dorm noaptea fără să fiu trezit de troncănit de camioane.😀

(poze şi link-uri diseară, că acum scriu de pe telefon)

Povestea continuă aici.

9 comentarii

  1. Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

    Comentariu de cllod — 22 Iulie 2008 @ 9:01

  2. Sa inteleg ca nu eu am fost prima care te-a anuntat de chestia asta? Parca era doar un zvon nu?::)

    Comentariu de Andreea — 22 Iulie 2008 @ 9:53

  3. Termenele astea de reabilitare mi se par cam trase de par: am sub ochii mei la servici strada Mircea Eliade unde termenul este de 12 luni (da, 1 an!) – si pentru ce, sa scoata piatra cubica, sa sape cateva santuri sa bage conducte de canalizare, sa niveleze un pic fundatia si sa toarne asfalt. Totul pe ~800m, comparabil cu partea inchisa din str. Valea Oltului. De 2 luni de cand „lucreaza” l-am vazut pe Dorel maxim o zi pe saptamana, iar azi de bine ce au „lucrat” azi noapte s-a acumulat toata apa de la ploaie in canalizarea deja infundata de ziceam ca s-a revarsat lacul si am trecut cu masina ca prin vad, cu apa pana dincolo de jumatatea rotii. Having fun!

    Comentariu de Dan — 22 Iulie 2008 @ 11:34

  4. @Andreea: vezi, dacă nu citeşti decât articolele, fără comentarii? Şi zvonul de unde crezi că l-am auzit? Ca să nu-ţi mai repet ce părere proastă am eu despre tabloidul numit „Libertatea”.

    Comentariu de Ionuţ — 22 Iulie 2008 @ 12:09

  5. Dar ai idee despre ce vor sa faca aia acolo? Ca de facut inca o banda, nu au cum. Deci care e scopul principal, sa reasfalteze toata strada, desi in unele portiuni e ok strada?

    Comentariu de Andreea — 22 Iulie 2008 @ 12:19

  6. Nu ştiu. După cum am zis, „reabilitare” poate însemna multe.

    Comentariu de Ionuţ — 22 Iulie 2008 @ 14:23

  7. […] Valea Oltului. Pe Strada Valea Oltului ma asteptau niste baraje si niste utilaje de constructii. Refac strada! […]

    Pingback de bucureşteni, trăim vremuri istorice » zoso's blog — 25 Iulie 2008 @ 7:39

  8. […] Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 0:21 Tot ne plângeam, şi eu, şi Zoso, că primăriile nu au anunţat nimic pe site-urile lor despre lucrările de pe Str. […]

    Pingback de Iezistă o iexplicaţie! :) « Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei — 26 Iulie 2008 @ 0:21

  9. Frateee, oare nimeni nu observa ca aici era nevoie de modernizare nu de reabilitare ?
    Era necesara o dublare a latimii carosabilului, sau macar de un mic rond la intersectile cu valea argesului respectiv valea ialomitei astfel ca cei ce vireaza sa nu tina-n loc toata coloana
    e adevarat ca la intersectile pomenite semafoarele sunt usor desincronizate dar asta nu-i suficient
    eu merg zilnic pe drumul asta si …m-am obisnuit !

    Comentariu de strongvaleriana — 26 Iulie 2008 @ 15:29


RSS feed for comments on this post.

Blog la WordPress.com.

