Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

26 Iulie 2008

La margine de cartier…

Filed under: Foto — Ionuţ @ 2:09

…se află una dintre rămăşiţele sistemului de transport feroviar din interiorul oraşului: Gara Cotroceni, ce a deservit odinioară şi cartierul nostru.

Situată în spatele staţiei de betoane de dinainte de Plaza, şi cu acces doar dinspre Bd. Iuliu Maniu, Gara Cotroceni este în prezent o ruină. Nu se ştie dacă va fi vreodată reabilitată, chiar dacă ministrul Orban visează la trenuri urbane. Ba chiar ca să fie totul mai confuz, acum vreo lună ProTV a difuzat un reportaj în care un tânăr funcţionar din Primăria Capitalei vorbea de o şosea în locul căii ferate (remember Bd. Liniei?😀 ).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Remarcaţi ortografia cuvântului „aţi”.😉

Photobucket

4 comentarii

  1. ,,,reabilitarea statiei cotroceni si legaturile feroviare existente prin utilizarea de tren urban si suburban ar permite super dezvoltarea zonei si pe toata lungimea caii de transport,,,este o linie de transport cu conexiuni si noduri feroviare ( cale de transport strategica ),,,intrerupte doar de idiotul de videanu pe portiunea de teren pe care a pus mina ,,,a se vedea harta feroviara a capitalei ,,,

    Comentariu de givan — 26 Iulie 2008 @ 13:07

  2. ,,,,,,,,,ORBAN ESTE UN AMETIT,,,,UN ORBETE,,,,,DACA NU PROFITA DE ACTUALA CONJUNCTURA DE DEZVOLTARE A ZONEI COTROCENI FARA SA ASTEPTE PLANUL CINCINAL POATE CISTIGA MULT CAPITAL POLITIC ,,DAR DACA ESTE PROST SI AMETIT SE VREA MAI MULT DECIT CEI MARI,,,,,DECIT CODAS LA ORAS MAI BINE IN ,,,MINISTERUL TAU FRUNTAS,,,,ION CREANGA NU A SCRIS DEGEABA ,, PROSTIA OMENEASCA ” ,,,A AVUT MATERIAL SUFICIENT PENTRU LUCRARE,,,,,

    Comentariu de givan — 27 Iulie 2008 @ 5:20

  3. Linia este folosită de cel puţin 20 de ani pt transport exclusiv de marfă, din ce am citit eu pe internet. În prezent mişcările vagoanelor sunt rare. Ieşirea pe la Răzoare este pe o singură linie, improprie pt transport urban de călători. Linia se opreşte la TitanMar-ul lui Videanu (fostul Vulcan), dar am impresia că şi firma respectivă şi-a încetat activităţile industriale acolo, pt că de luni de zile n-am mai văzut mărfuri de gen depozitate în curte, şi nici TIR-uri.
    Înfiinţarea unei linii de tren urban necesită regândirea zonelor tranzitate. E o lucrare complexă, ce necesită bune relaţii între administraţiile locale şi ministere, expropieri, etc, iar lungimea ei în timp depăşeşte uneori cele 2 mandate legitime.

    Comentariu de Ionuţ — 27 Iulie 2008 @ 17:44

  4. Completare: pe Bd. Vasile Milea linia este blocată cu asfalt turnat în şine. Deci nici un tren nu trece mai departe de Gara Cotroceni. Adică nici spre TitanMar.

    Comentariu de Ionuţ — 27 Iulie 2008 @ 20:18


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: