Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

27 Iulie 2008

Ieri lucrările de care vă tot povestesc…

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 1:22

…în ultima vreme au continuat vitejeşte. De dimineaţă muncitorii au purces la un hei-rup de zile mari, pregătind terenul pt borduri şi decopertând strada până dincolo de Mega Image.

Photobucket

La ora 15 încă se lucra, în faţă la Mega Image plantându-se borduri.

Photobucket

Photobucket

Desigur că traficul tot n-a fost oprit, dimineaţa şoferii de maxi-taxi forţând trecerea printre camioane, iar după-amiaza autovehicolele lăsând în urmă nori de praf ce ne intră în case (eu am făcut imprudenţa să uit geamul deschis dimineaţă, şi acum am un strat de praf negru pe birou).

Photobucket

Photobucket

4 comentarii

  1. Datorita acestor oameni ai muncii, am avut ocazia ieri de dimineata sa aud o discutie in contradictoriu intre un sofer nervos si lucratori. Conform soferului auto, ar fi trebuit amplasata la inceputul strazii o bariera si nu balize. E vina lucratorilor ca au blocat circulatia cu utilajele si ca isi fac treaba. Plus ca din cauza ca a stat el la discutii, s-a format o mare coada in spatele lui. DUpa 5 minute a plecat, si toti si-au vazut de treaba. Absurda discutia aia, dupa parerea mea.

    Comentariu de andreea — 27 Iulie 2008 @ 18:08

  2. De cand au inceput lucrarile pe Valea Oltului a crescut sensibil coada de la semaforul de la Valea Argesului spre Dr. Taberei, ieri am stat chiar de 2 ori la rosu. Plus ca vin masinile „dinspre camp” la foc automat.

    Comentariu de Dan — 29 Iulie 2008 @ 12:17

  3. Nu vrei să ştii ce praf se depune pe geamuri de la lucrări. Şi deşi stau cu draperiile trase peste geamurile deschise, am adunat de dimineaţă la praf de pe măsuţa de lângă geam…
    Strada asta chiar mi-o doream închisă pe perioada lucrărilor, pt limitarea traficului. Sau interzisă trecerea camioanelor, care curg gârlă, unul după altul…

    Comentariu de Ionuţ — 29 Iulie 2008 @ 13:44

  4. Azi niste omuleti puneau jaloane pe Parva. Se pare ca Poterash a trecut la treaba si in zona asta…

    Comentariu de Dan — 30 Iulie 2008 @ 19:42


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

