Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

23 August 2008

Primul film 3D de la Plaza rulează din 5 septembrie

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 3:04

Dacă tot va mai dura 1 an până se va termina Cotroceni Park şi vom avea şi noi cinema în tehnologie iMAX, Plaza România s-a gândit să-şi sporească încasările (nu că n-ar fi avut venituri enorme deja) aducând din 5 septembrie un film 3D – „Călătorie spre centrul Pământului„, adaptare după romanul cu acelaşi nume de Jules Verne.

Să nu credeţi însă ce vă spune Movieplex Plaza! Nu este primul film 3D ce rulează în România! Primul lung-metraj 3D de după ’89 da, dar înainte a rulat la fostul „Luceafărul” (actual „Cinema Pro”) un film fantastic sovietic. Tot 3D.

Şi încă una despre ce vrăjeală au în ei ăştia de la Plaza, despre care am relatat deja pe blogul personal acum o lună: când au introdus filmele în format digital, cu preţ crescut al biletelor, au spus că au făcut asta ca să crească nivelul de calitate al vizionării. Fraierii au crezut. Cercetând însă pe internet am dat de un interviu de-al lor pt o publicaţie financiară, în care recunoşteau că au trecut la digital doar ca să atragă mai multă publicitate, la costuri mai mici pt ei. Clientul trimite firmei Sugar Media (care atrage reclame pt ei şi Cityplex-ul din CityMall) doar fişierul video cu reclama, iar ăştia o bagă pe disc. E mult mai simplu şi mai rentabil cu DVD-ul decât cu rola, la fel cum e mult mai simplu şi la îndemână să-ţi justifici foamea de bani cu anunţuri pompoase, cum fac cei de la Plaza.

Şi ca să închei, că m-am enervat: pe ce se duc frate toţi banii care îi adună turcii ăştia din chiriile spaţiilor din Plaza? Că magazinele de acolo primesc amenzi dacă trag obloanele peste zi ca să-şi facă inventar sau dacă închid mai devreme (nevastă-mea a primit somaţii de la ei la birou şi a trebuit să meargă noaptea la inventar), dar complexul e mereu într-o continuă cârpăceală. Întâi se inunda mereu la fiecare ploaie, apoi se reasfalta mereu, pe unele porţiuni încă e trotuarul deteriorat, pază în parcare nu se asigură (am un fost coleg din Berceni care s-a dus şi el pt prima dată la Plaza şi i-au spart maşina), iar acum se mai şi extinde. Adică bani mai mulţi la bugetul companiei, dar aceeaşi calitate a serviciilor, chiar mai scăzută uneori.

Photobucket

4 comentarii

  1. Primul film 3D din Romania, ala de la Luceafarul, era Calaretul cu calul de aur. Tin minte ca ne dadeau cite o pereche de ochelari din carton, cu o lentila din plastic verde si una rosie. Si vedeai mare sageata cum vine spre tine si se infige in spatele salii, tendinta era sa te feresti si sa te uiti dupa ea. Aveam citiva ani, dar mi-a ramas in cap🙂
    merci ca mi-ai adus aminte.

    Comentariu de andreanum — 11 Septembrie 2008 @ 13:50

  2. Sweet memories…🙂

    Comentariu de Ionuţ — 11 Septembrie 2008 @ 20:29

  3. Si eu am vazut acest film sovietic in Brasov. Eheeeee. Cred ca nu aveam mai mult de 10 ani la acea vreme. Filmul in sine nu a fost cine stie ce, dar unele efecte erau deosebite. Imi aduc aminte si eu de faza cu sageata si de alta secventa cu crengile copacilor in timp ce personajul principal trecea calare pe sub acestea. Era un basm , ecranizat.

    Comentariu de badmania98 — 3 Octombrie 2008 @ 23:38

  4. si eu am vazut filmul cu calaretul la luceafarul,
    speram sa iau ochelarii acasa si sa vad 3d,
    salve

    Comentariu de george — 6 Ianuarie 2009 @ 21:47


RSS feed for comments on this post.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

