Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

1 Septembrie 2008

Casierie RCS/RDS în Drumul Taberei

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 17:39

Am aflat azi în urma unui apel telefonic la RCS/RDS că s-a deschis o casierie în cartierul Drumul Taberei (localizarea pe hartă mai jos).

Aceasta serveşte doar pt plata abonamentelor TV/telefon/internet, nu şi pt noile contracte. Pt acestea există alte casierii, mai apropiate de centrul şi estul cartierului Drumul Taberei, situate în cartierul Militari, de-a lungul Bd. Iuliu Maniu în zonele metrou Gorjului şi Cora Lujerului. Aceasta casierie este mai la îndemâna locuitorilor părţii de vest a cartierului Drumul Taberei.

Adresa este

Bd. Timişoara 111-113

Complex Bucureşti Construct

Stand D6

Telefoanele de la casierii mi s-a spus că nu sunt publice.

Programul de lucru este de luni până vineri de la 9 la 18, şi sâmbătă de la 9 la 14.

Photobucket

4 comentarii

  1. you’re a life saver (mentos) Chiar nu aveam timp sa iau militariul la picior ca mi-au taiat netul cacanarii… ms!

    Comentariu de buly — 9 Decembrie 2008 @ 11:14

  2. Sint abonat C-Zone. Luna de luna mi-am platit factura la casieria de pe 1 Mai (fosta Compozitorilor). Am primit o notificare de la RDS ca nu as fi platit factura Tv si am plati restante. Am constatat ca aveau dreptate dar ca trebuia platita in alta parte. Acest lucru nu mi-a fost adus la cunostinta de nimeni. Eu imi plateam factura la casieria furnizorului de servicii si mi se pare normal ca acolo sa platesc tot. Aviz si altor persoane care poate sint in aceeasi situatie…

    Comentariu de adrian — 17 Ianuarie 2009 @ 14:45

  3. Pentru cei care nu stiu deja, aceasta casierie RDS, de pe B-dul Timisoara, s-a desfiintat inca din decembrie 2008…asa ca, luati voi frumusel cartierul la pas si cautati de nebuni casierii RDS, pt ca eu asta fac acum. La cat am platit facturile de telefon la acesti jegosi, ar trebui sa nu mai platesc un an de zile de-acum incolo. Sa imi furnizeze net si telefone, pe GRATIS!!! Caut deja un alt furnizor de internet si telefonie!!

    Comentariu de Andreea — 27 Ianuarie 2009 @ 11:50

  4. Cand ajunge televiziunea asta si la noi pe SERG.LATEA GHE.nr14 bl c35 sc A SECT 6 BUCURESTI? Stie cine ? Ma intereseazafoarte mult.

    Comentariu de galavan — 17 Mai 2009 @ 14:09


RSS feed for comments on this post.

Blog la WordPress.com.

