Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

5 septembrie 2008

Mea culpa

Filed under: Comunicări — Ionuţ @ 18:31

Dacă vă întrebaţi unde v-au dispărut comentariile de la ultimele articole, aflaţi că am vrut să şterg de pe telefon un singur comentariu şi ticălosul de WordPress mi-a şters 30! Irevocabil. 😦 Bine că nu a şters şi altceva.

Dacă mai punem la socoteală şi cât te greu se încarcă de pe telefon, că nu se poate face mobile blogging şi deci nu pot pune rapid ştiri pe el (articolul cu liniile de autobuz deviate mi l-a încărcat în circa juma de oră), că nu se pot scrie articole decât din modul HTML şi doar copy/paste, sau că mi-a ascuns de pe desktop articolele din blogul cu Bulgaria, s-a cam zis cu mitul WordPress-ului infailibil. Mai proastă funcţionare de pe mobil doar Yahoo 360 are.

Iar dacă vă întrebaţi de ce n-am mai scris nimic interesant în ultimul timp, e din cauză că încă nu m-am trezit de după concediu şi pt că timp de câteva săptămâni a trebuit să coordonez treburile firmei în locul şefului meu plecat în vacanţă în State. Încă funcţionez la nivel de avarie, dar îmi revin eu. 😉

3 comentarii

  1. Acum si pe blogul tau de la yahoo ai pus moderare. Uh!

    Comentariu de Dan — 16 septembrie 2008 @ 10:09

  2. Nicidecum. Nici nu aş avea cum, pt că Yahoo 360 e una din cele mai proaste platforme de blogging existente, şi nu are moderare. Dacă te referi la comentariul privind aglomeraţia, a apărut.

    Comentariu de Ionuţ — 16 septembrie 2008 @ 13:22

  3. Am mai pus un comentariu, la articolul cu „ne ducem toti”. Am dat post de vreo 2 ori, nicio sansa…. Probabil o problema temporara a platformei respective, dezorienteaza lumea 😛

    Comentariu de Dan — 16 septembrie 2008 @ 14:48


RSS feed for comments on this post.

Blog la WordPress.com.