Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

27 iulie 2008

We don’t need another hero!

Filed under: Comunicări — Ionuţ @ 18:16

Încă nu am murit şi s-a instaurat democraţia! De la ora 18 a intrat în vigoare REGULAMENTUL acestui blog, ce va fi dezvoltat când va fi cazul.

Regulile sunt simple şi de bun-simţ. Vă invit să le citiţi, pt că puteţi fi şi tata, că tot voi aplica singurele sancţiuni valabile aici: editarea cuvintelor injurioase, sau ştergerea comentariilor (atunci când nu afectează sensul general al discuţiei).

Între 4 şi 11 august voi lipsi din ţară. Discuţiile nu vor fi moderate (costul transferului de date în roaming este încă prohibitiv). Asta nu înseamnă că puteţi face ce vreţi, tăierile de capete făcându-se la întoarcerea mea.

Îndemnuri patriotice

Filed under: Foto — Ionuţ @ 1:38

În Parcul Drumul Taberei. 🙂

Photobucket

Ieri lucrările de care vă tot povestesc…

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 1:22

…în ultima vreme au continuat vitejeşte. De dimineaţă muncitorii au purces la un hei-rup de zile mari, pregătind terenul pt borduri şi decopertând strada până dincolo de Mega Image.

Photobucket

La ora 15 încă se lucra, în faţă la Mega Image plantându-se borduri.

Photobucket

Photobucket

Desigur că traficul tot n-a fost oprit, dimineaţa şoferii de maxi-taxi forţând trecerea printre camioane, iar după-amiaza autovehicolele lăsând în urmă nori de praf ce ne intră în case (eu am făcut imprudenţa să uit geamul deschis dimineaţă, şi acum am un strat de praf negru pe birou).

Photobucket

Photobucket

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.