Hărţi şi informaţii despre Drumul Taberei

22 iulie 2008

Câteva precizări la un comentariu…

Filed under: Comunicări — Ionuţ @ 17:49

…publicat aici de utilizatorul Edi.

Blogul ăsta e o pseudo-comunitate din mai multe motive:
– platforma pe care e găzduit blogul nu permite decât postarea de comentarii la articole şi scrierea de articole noi de către utilizatori WordPress.com setaţi de mine
– au fost destule promisiuni de colaborare, din păcate nematerializate; în timp ce alte site-uri au colectiv de redacţie pe diferite specializări, aici nu s-a întâmplat asta

Pe infodrumultaberei.ro sper eu să reuşim ceva de genul comunităţilor online, în care fiecare să aibă un cont şi o platformă de discuţii. Ceva mai bun decât aici; în orice caz rămâne de văzut cum. Deocamdată proiectul stagnează din vina mea, deoarece nu am reuşit să-mi fac un plan clar despre cum ar trebui să arate. Am doar câteva chestii vagi în cap, dar nu o formă bine definită.

Mai e problema că oricât te-ai strădui să acoperi toată plaja de informaţii de interes public, când ai ajuns la firme eşti terminat. Unele se desfiinţează, iar tu nu ai de unde să ştii pt că, atâta timp cât firmele respective nu plătesc un leu pt reclamă, nu sunt interesate de actualizarea datelor. Aşa că după 1 an estimez că cel puţin 25% din date sunt perimate, mai ales că nu are cine să le updateze.

Info rutiere sunt în măsura în care afli de ele de la primării. Incidentele în trafic nu pot fi monitorizate deocamdată, şi nu-mi fac speranţe că în următorii 5 ani vom reuşi implementarea a aşa ceva.

Scurtături în trafic am prezentat deja aici. Atenţie la amănunte!

O parte din planurile de viitor în infrastructură sau imobiliare sunt deja publicate. Evenimentele gen concerte, etc nu pot fi deocamdată anunţate, pt că nu am nici un colaborator care să „scaneze” publicaţii de profil.

Transportul în comun va avea deocamdată 3 hărţi, unele cu trasee full-color:
– staţii taxi (deja publicată aici)
– trasee microbuze (mai mult de 10 trasee ce străbat cartierul)
– trasee RATB colorate distinct pt fiecare linie în parte

PUZ/PUG? Avem aşa ceva?

PS: şi da, harta Salut Bucureşti este o unealtă minunată, de care auzisem, dar nu o încercasem. Bravo lor!

Lucrările de pe Str. Valea Oltului încep româneşte

Filed under: Informaţii de uz general — Ionuţ @ 8:19

Deşi lucrările de „reabilitare” a Str. Valea Oltului, porţiunea cuprinsă între Bd. Timişoara şi Str. Valea Argeşului, trebuiau să înceapă de ieri, deabia în această dimineaţă s-a făcut o tentativă de închidere a străzii.

Lipsa de coordonare şi lejeritatea lucrătorilor au făcut ca mai multe maşini să forţeze totuşi singurul baraj existent (deşi ar trebui să fie cel puţin 3), amplasat la intersecţia cu Str. Valea Ialomiţei. Unii şoferi au preferat să facă scandal, pe principiul „cum aţi închis voi strada, dacă eu mă plimb deja pe ea”, dar chiar şi fără înjurături traficul pe Str. Valea Oltului era destul de lejer, ca într-o zi de duminică.

Eu mă întreb despre ce reabilitări va fi vorba, ţinând cont că este o arteră importantă, ce nu poate fi momentan închisă complet.

În plus, după ce Dan mi-a zis de lucrare, am căutat pe Graficul Lucrărilor din 2008 de pe site-ul Primăriei Capitalei, dar nu am găsit nimic despre această „reabilitare”.

Ce termen vag – „lucrări de reabilitare”. Nici nu ştii ce se „reabilitează”!

Preconizate a se încheia pe 21 august (zău?!), lucrările au şi un avantaj inedit: îmi vor permite să dorm noaptea fără să fiu trezit de troncănit de camioane. 😀

(poze şi link-uri diseară, că acum scriu de pe telefon)

Povestea continuă aici.

Blog la WordPress.com.